Грамотне налаштування контекстної реклами та систем аналітики, якщо вам потрібно раціонально розподілити рекламний бюджет у Google Ads та Bing Ads.
Оптимізація витрат на контекст: опрацювання семантики та ставок скорочує бюджет у два рази, зберігаючи при цьому (а іноді й помноживши) кількість заявок.
Повний комплекс для вашого бізнесу: запустимо рекламу в соціальних мережах, налаштуємо ремаркетинг та ретаргетинг, аналітику для відстеження результатів.
Ми опрацьовуємо максимальну кількість ключових слів. Не генеруємо штучні ключі, а справді збираємо якісну семантику. Використовуємо Serpstat, ручний підбір, вивантаження із систем аналітики, Key Collector, планувальник ключових слів та вручну чистимо ключі. Особлива увага — мінус-словам та геотаргетингу. Прописуємо грамотний текст оголошень та розширення, аналізуємо ваших конкурентів: ставки, зразкові бюджети. Налаштовуємо цілі в Google Tag Manager та Google Analytics.
Працюємо з аудиторіями та місцезнаходженнями, щоб знайти ваших покупців. Разом із дизайнерами створюємо графічні оголошення. Налаштовуємо окремі рекламні кампанії та тестуємо: ключі, місця розміщення, інтереси та теми. І після тесту визначаємо, де кліки найбільше конвертуються в заявки.
Торгові оголошення є обов’язковими для електронної комерції та продажу в Google Покупках.
Ми можемо допомогти вам створити, завантажити та активувати фід у Google Merchant Center. Для новачків це може бути надто складним процесом, тому залиште нам рутину і відстежуйте в аналітиці дохід від оголошень.
У більшості бізнесів торгова реклама Google Ads працює краще за звичайну пошукову.
Також налаштовуємо та тестуємо розумні торгові кампанії (Smart Shopping Ads) для збільшення продажів.
Дослідження показують, що перед покупкою більшості споживачів необхідно щонайменше п’ять взаємодій із вашим брендом або продуктом. Тому ремаркетинг конвертується вище, ніж інша реклама. Ми також запускаємо динамічний ремаркетинг і товарні оголошення для ваших продажів.
У динамічному ремаркетингу користувач бачить не статичний банер, а банер з тими товарами, які він дивився на сайті, з урахуванням схожих товарів та контенту, історії покупок та демографічних даних. Ми беремо на себе аналітику, налаштування, тестування та стратегію динамічного ремаркетингу для вашого сайту.
Ми ефективно налаштовуємо рекламу для Facebook, працюємо з розширеним налаштуванням таргету. Ми можемо достукатися до унікальної аудиторії з конкретними оголошеннями, які її цікавлять. Це також стосується Instagram. Для B2B налаштуємо рекламну кампанію в LinkedIn. Також налаштовуємо ретаргетинг у соціальних мережах, щоб клієнти бачили вас та на інших платформах. Детальніше про послугу читайте на спеціальній сторінці.